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Unfassbar, wie lame die Show heute wieder war....
Kein einziges Game für mich dabei.
OK bis auf Ghost of Yotei... Aber ist ja auch nix neues mehr.....
Same. Zumindest nix neues. Zum Großteil irgendwie seelenloser AAA Quatsch. Ninja Gaiden wird halt fett, war ja aber bekannt.
 
Routine und Valor Mortis haben mein Interesse geweckt. Ebenso Death by Scrolling.

Long gone sogar noch am meisten muss ich zugeben… 👍🏼

Mehr von Silent Hill, Cronos und Resi zu sehen fand ich nett. Werden auf jeden Fall gespielt. 😍
 
Artikel: Gehören Games wirklich zum öffentlich-rechtlichen Auftrag?

 
Dragon Age Veilguard Writer wird Senior Quest Designer bei Bethesda.
Hoffentlich ruinieren die nicht auch noch Elders Scrolls 6.

Dragon Age Veilguard Writer Appointed Senior Quest Designer at Bethesda

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Gamescom 2025 breaks attendance records with 357,000 visitors​


  • 357,000 visitors from 128 countries (335,000 from 120 countries)
  • 34,000+ trade visitors (32,000+)
  • 72 million views for Opening Night Live (40 million)
  • 630 million views across the entire show programme (310 million)
  • 1,568 exhibitors from 72 countries (1,462 from 64 countries)
  • 233,000 square metres of exhibition space (230,000)

 
Wirklich schade sollte die Judgment Reihe tot sein, waren wirklich zwei richtig tolle Titel. Aber wir bekommen dann ja bald 'STRANGER THAN HEAVEN' und auf den Titel bin ich mega gespannt, alles was bis jetzt gezeigt worden ist sieht richtig gut aus.

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Link: https://x.com/RyuNewsGotoku/status/1961059404909817920
 
Gerade bei Digital Foundry gesehen:

Tim Sweeney has stepped in to address the criticism directly via This is Game, later translated by Clawsomegamer. He explained that many developers build with high-end hardware in mind first, leaving optimization for lower-spec machines until the end of production:

"The main cause is the order of development. Many studios build for top-tier hardware first and leave optimization and low-spec testing for the end. Ideally, optimization should begin early—before full content build-out."

According to Sweeney, Epic is working on solutions to make that process easier.

"We’re doing two things: strengthening engine support with more automated optimization across devices, and expanding developer education so ‘optimize early’ becomes standard practice. If needed, our engineers can step in."
 
Oh ja :yay: :liebe:

Ich bin mega gespannt.

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