Amazon Prime Tomb Raider

• Ersteller Ersteller OAB
  • Erstellt am Erstellt am
  • Antworten Antworten 147
  • Aufrufe Aufrufe 9.526
  • Letzter Beitrag Neueste Aktivitäten
Umfrage: Tomb Raider Erwartungen 80% mcr

Serie: Tomb Raider [Amazon Prime]

• Werde ich mir anschauen

Stimmen: 8 80,0%
  • Gesehen, für gut befunden

Stimmen: 0 0,0%
  • Gesehen, kann man schauen, muss man aber nicht

• Gesehen, gefällt mir nicht

• Bin bei der vorherigen Staffel ausgestiegen

• Interessiert mich nicht

Stimmen: 2 20,0%

• Umfrageteilnehmer
    10

Willkommen bei Movieside!

Registriere Dich um ein Mitglied der Movieside-Community zu werden und Zugang zu allen Inhalten zu erhalten.

Gibt derzeit keine andere Schauspielerin, die in ihren Rollen grundsätzlich so unsympathisch rüberkommt. Ist das Absicht?

Ich habe sie seit GOT nirgends in mehr als einer Nebenrolle gesehen. Für diese Rolle halte ich das für Miscasting.

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Link: https://x.com/DiscussingFilm/status/1963290693280895373

Wenn ich Phoebe Waller-Bridge lese bekomm ich direkt bissel Bauchschmerzen. Hieß es nicht die Pläne für die Serie wurde auf Eis gelegt?

Waren offensichtlich Fake News...

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Link: https://x.com/DiscussingFilm/status/1963290693280895373

Wenn ich Phoebe Waller-Bridge lese bekomm ich direkt bissel Bauchschmerzen. Hieß es nicht die Pläne für die Serie wurde auf Eis gelegt?

War auch mein letzter stand, weshalb einem dieses Meldungen nun doch ein wenig verwundern, und man dazu mit Sophie Turner jemanden nimmt wo ich die Lara Croft weder in ihr Sehe noch glaube das sie auf die Rolle passt. Aber mal abwarten was man einem hier dann am ende präsentiert.

Diese Turner ist ungefähr so charismatisch wie ein Ziegelstein, auf dem Level einer Kristen Stewart, haben beide eine ähnliche Ausstrahlung.
Dafne Keen hätte ich gefeiert, die werden wir in Zukunft noch öfter sehen, wird vielleicht die neue ScarJo (ich prophezeie).

bTmZt.gif
IMG_8229.webp

Sigourney Weaver in Talks to Join Live Action ‘Tomb Raider’ Series

Lara Croft will return with a small screen “Tomb Raider” series over at Amazon Prime Video, and Deadline reports that Sigourney Weaver is now in talks to join the show’s cast.

“It is unknown who Weaver would play,” Deadline notes. Stay tuned.

Sophie Turner (“Game of Thrones”) will play Lara Croft in the Prime Video series. Lara Croft has been played on the screen by both Angelina Jolie and more recently Alicia Vikander.

Phoebe Waller-Bridge (“Fleabag”) is developing and writing the upcoming series, which has been described by Amazon as being both “epic” and “globe-trotting.”

Waller-Bridge will show-run with Jonathan Van Tulleken and Chad Hodge.

“If I could tell my teenage self this was happening I think she’d explode. Tomb Raider has been a huge part of my life and I feel incredibly privileged to be bringing it to television with such passionate collaborators. Lara Croft means a lot to me, as she does to many, and I can’t wait to go on this adventure. Bats ‘n all,” Waller-Bridge said in a statement.

Waller-Bridge will executive produce alongside Ryan Andolina and Amanda Greenblatt.

Jason Isaacs Latest To Join Amazon’s ‘Tomb Raider’ Series — The Dish

EXCLUSIVE: Jason Isaacs (The White Lotus) is the latest addition to the cast of Amazon MGM’s live-action Tomb Raider series, sources tell Deadline.

Reps for Amazon declined to comment and it’s not yet clear who Isaacs is playing. As previously announced, Game of Thrones alum Sophie Turner is set for the lead role of Lara Croft, with Sigourney Weaver also eyeing to star.

Okay, wenn Sigourney Weaver Lara Croft spielen würde, würde ich's mir vielleicht doch anschauen. :smiley3:

The following cast are confirmed in canon roles from the Tomb Raider video game franchise:
  • Martin Bobb-Semple is Zip
    • Zip is Lara Croft’s long-standing tech support and friend.
  • Jason Isaacs is Atlas DeMornay
    • Atlas is Lara’s uncle.
  • Bill Paterson is Winston
    • Winston is the long-standing Croft family butler.
The following cast are confirmed for roles to the Tomb Raider universe:
  • Jack Bannon is Gerry
    • Gerry is Lara’s personal pilot and snack collector.
  • John Heffernan is David
    • David is an exhausted government official who finds himself tangled up in Lara's unusual world.
  • Celia Imrie is Francine
    • Francine is the Head of Advancement at the British Museum, focused solely on raising funds and glasses of champagne.
  • Paterson Joseph is Thomas Warner
    • Thomas Warner is a senior government official brought in to clean up an almighty mess.
  • Sasha Luss is Sasha
    • Sasha is a fierce, deeply competitive new adversary of Lara’s.
  • Juliette Motamed is Georgia
    • Georgia is a devoted, by-the-books curator at the British Museum, dedicated to the ‘proper’ preservation of history.
  • Sigourney Weaver is Evelyn Wallis
    • A mysterious, high-flying woman who is keen to exploit Lara's talents.
  • August Wittgenstein is Lukas
    • Lukas is an illegal raider who shares history with Lara in more ways than one.

Zurück
Oben Unten