Kino Transformers x G.I. Joe

Umfrage: Transformers x G.I. Joe

Kinofilm: Transformers x G.I. Joe [Kino]

• Werde ich mir anschauen

Stimmen: 0 0,0%
  • Gesehen, für gut befunden

• Gesehen, kann man schauen, muss man aber nicht

• Gesehen, gefällt mir nicht

• Interessiert mich nicht

• Umfrageteilnehmer
    0

Welcome to Movieside!

Register to become a member of the Movieside community and get Access to all content. Sustainable language settings (German or English) will be available after registration and logging in. Please be aware that the forum's main language is German.

"Die Rückkehr der transformenden Leichen".... denn die Hoffnung, die ich nach dem, IMO, wundervollen "Bumblebee"-Film hatte, wurde mit "Rise of the Beasts" "begraben".... und auch wenn ich die beiden "G.I.-Joe" Filme sehr mag.... setze ich meine Hoffnung(en) SEHR tief an...

Ich finds gut. Ne Chance auf ein bisserl Abwechslung. Und es gab DREI G.I.Joe-Filme. Sooo mies war der letzte nun auch nicht...

…… so was wie der erste G.I. Joe gemixt mit dem starken Bumblebee …… we have a winner. Aber ich bin da leider auch skeptisch

Den ersten "Transformers" fand ich noch mit am Besten... und dann noch, wie der olle Schwede schon meinte, noch "G.I. Joe" und "Bumblebbe"-Vibes.... ja, noch dürfen wir hoffen...

Two Different ‘G.I. Joe’ Movies In Early Works At Paramount Between Danny McBride & Max Landis​

There are two different G.I. Joe movies in early development, Deadline has confirmed, between The Righteous Gemstones star/creator Danny McBride and American Ultra scribe Max Landis.

We hear Landis has a treatment while McBride is in talks to write a treatment. Know that Paramount has myriad Transformers projects in early stages as well. You’ll remember coming off of Steven Caple Jr.’s Transformers: Rise of the Beasts there was a tip-off to a Transformers-G.I. Joe crossover movie. That concept isn’t out of sight, out of mind.

Zurück
Oben Unten