News Klara und die Sonne Jenny Ortega

Umfrage: Klara und die Sonne (Jenny Ortega)

Kinofilm: Klara und die Sonne (Jenny Ortega) [News]

• Werde ich mir anschauen

Stimmen: 1 100,0%
  • Gesehen, für gut befunden

Stimmen: 0 0,0%
  • Gesehen, kann man schauen, muss man aber nicht

• Gesehen, gefällt mir nicht

• Interessiert mich nicht

• Umfrageteilnehmer
    1

Welcome to Movieside!

Register to become a member of the Movieside community and get Access to all content. Sustainable language settings (German or English) will be available after registration and logging in. Please be aware that the forum's main language is German.

Hier seit
29.5.2018
Reaktionen
2.004
Based on the bestselling novel from Nobel Prize-winner Kazuo Ishiguro and written and directed by Academy-Award® winner Taika Waititi (Jojo Rabbit), Klara and the Sun introduces audiences to Klara (Jenna Ortega), an Artificial Friend who wants nothing more than to find the perfect home. When Klara meets Josie (Mia Tharia), each immediately senses a kindred spirit in the other. Josie has a fraught relationship with her mother (Amy Adams) and they’ve suffered great loss, but Klara’s innocent wonder and unwavering loyalty begin to heal the family and bring light to Josie’s complicated world.

Jenna Ortega is Klara in Director Taika Waititi’s adaptation of Kazuo Ishiguro’s #KlaraAndTheSun - coming exclusively to theatres October 23. Watch the trailer now.

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=wixzainceAE

Tolles Buch! Taika Waititi wäre jetzt nicht meine Wahl für eine Adaption gewesen und dem Trailer nach, braucht man mit der Ishiguro eignen Atmosphäre auch nicht zu rechnen. Neugierig bin ich trotzdem. :)

Zurück
Oben Unten